Czas leczy rany, w tym każde złamane serce. Tegoroczne Walentynki będą świętem także dla singli i cyników niewierzących w prawdziwą miłość, a nowa kolekcja i kampania marki Swatch przedstawią ten - najważniejszy dla zakochanych dzień w roku, w zaskakującej odsłonie.
Zamiast zwyczajowych wyznań miłosnych nowe modele z kolekcji Swatch idą pod prąd sentymentalnej atmosferze. Każdy z nich opowiada historię nieszczęśliwej miłości z przymrużeniem oka i nutą sarkazmu, która ma niemal terapeutyczny wpływ na osoby niebędące w związku.
Marka Swatch prezentuje kolekcję z okazji Walentynek... także dla nieszczęśliwie zakochanych
Model P(E/A)NSE-MOI przykuwa wzrok czerwonym paskiem, którego wewnętrzną część zdobi dobrze nam znany wzór serc. W zestawie także plastry na złamane serce!
Model HATE 2 LOVE to prawdziwa huśtawka emocji! Zegarek ma dwa oblicza – za dnia mówi „I hate to love you”, lecz gdy zapada noc, jego tarczę rozświetla miłosne wyznanie „I love you”. Brzmi znajomo?
Lata 70. nigdy nie wychodzą z mody, a uwielbienie marki Swatch dla stylu retro nie słabnie. Oba zegarki New Gent BEATING LOVE i Gent BEATING PINK emanują pozytywną energią dzięki kolorowym liniom, które biegną od tętna na nadgarstku do serca na tarczy.
W tegoroczne Walentynki marka Swatch doprowadzi wszystkich do płaczu… ze śmiechu. Nie masz zaplanowanej randki? Nie panikuj. Szwajcarski producent zegarków ma dla Ciebie rozwiązanie. W niedzielę 14 lutego o godzinie 20:00 CET w aplikacji IGTV i na kanale YouTube Swatch odbędzie się premiera komediowego programu Eleny Gabrielle. Australijska komiczka, mówczyni TEDx i autorka filmiku dostępnego na YouTube "How to date a French guy", który ma ponad 3 miliony wyświetleń, doprowadzi do śmiechu nawet tych, którzy leczą rany po zawodzie miłosnym.