Marka Douglas wystartowała z wyjątkową kampanią "Piękny Dzień Mamy". To kolejna odsłona globalnej kampanii marki pod hasłem "Beauty is...", która tym razem zachęca do rozmów o miłości, relacjach i zaufaniu "Beauty is… love". Nawiązuje do celebracji jednego z najpiękniejszych dni, jakim jest Dzień Mamy.
Pierwsza odsłona kampanii "Beauty is… every woman" miała premierę w marcu br. z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Wraz z wyjątkowymi ambasadorami (Diane Kruger, Elyas M’Barek, Ajok Madel i Alexandra Agoston) zachęcaliśmy kobiety do tego, aby potrafiły nie tylko dostrzec w sobie piękno, ale i odpowiednio je wyrazić. W majowej odsłonie chcemy kontynuować naszą misję. Dlatego do grona wyjątkowych osobowości dołączył również nasz rodzimy artysta, który będzie wspierał lokalnie globalną kampanię z okazji święta Dnia Mamy.
O wyjątkowości projektu stanowi właśnie zaproszony do współpracy aktor - Bartek Kasprzykowski, który bardzo rzadko angażuje się w kampanie reklamowe. Tym razem artysta zdecydował się wziąć w nim udział z uwagi na to, że projekt ma znacznie szerszy wymiar i przekaz aniżeli tylko komercyjny.
"Ktoś wymyślił ten dzień, żeby celebrować pamięć, by w ciągłym biegu znaleźć moment na drobny gest, by pokazać wdzięczność za to, że jesteś Mamo" - mówi Bartek Kasprzykowski w specjalnie zrealizowanym na potrzeby kampanii nagraniu.
"Wraz z Bartkiem Kasprzykowskim celebrujemy pamięć o kobietach, którym zawdzięczamy wiele, zależy nam, aby ten dzień był dla nich wyjątkowy" - mówi Katarzyna Mauduit, Marketing Director CEE.
Na tę okoliczność Douglas przygotował specjalną akcję prezentową, oferując swoim klientom wyjątkowe upominki znanych i cenionych marek.
Do wybranych bestsellerowych marek przy zakupie 2 produktów otrzymamy wartościowy prezent tej samej marki – pełnowymiarowy kosmetyk.
Wśród nowości i bestsellerów zapachowych znajdziemy wyjątkowe propozycje perfum i wód toaletowych, aby móc wybrać dla Mamy jej ulubione.
Wiele perfum jest dostępnych w specjalnej ofercie "Superceny" z kartą Douglas Beauty Club.
Dodatkowo znajdziemy również pięknie zapakowane zestawy do pielęgnacji oraz makijażu, a także zapachy w atrakcyjnych cenach.
"Beauty is… love" - "Piękno jest Tobą!"
Kampania
Video z Bartkiem Kasprzykowskim można zobaczyć na www.douglas.pl
https://www.douglas.pl/pl/c/dzien-mamy/84
oraz w 140 perfumeriach Douglas na ekranach zakasowych oraz na platformach internetowych
Zdjęcia i video film: serwis prasowy Douglas