Bartek Kasprzykowski x Douglas - kampania "Piękny Dzień Mamy"

Marka Douglas wystartowała z wyjątkową kampanią "Piękny Dzień Mamy". To kolejna odsłona globalnej kampanii marki pod hasłem "Beauty is...", która tym razem zachęca do rozmów o miłości, relacjach i zaufaniu "Beauty is… love". Nawiązuje do celebracji jednego z najpiękniejszych dni, jakim jest Dzień Mamy.


Pierwsza odsłona kampanii "Beauty is… every woman" miała premierę w marcu br. z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Wraz z wyjątkowymi ambasadorami (Diane Kruger, Elyas M’Barek, Ajok Madel i Alexandra Agoston) zachęcaliśmy kobiety do tego, aby potrafiły nie tylko dostrzec w sobie piękno, ale i odpowiednio je wyrazić. W majowej odsłonie chcemy kontynuować naszą misję. Dlatego do grona wyjątkowych osobowości dołączył również nasz rodzimy artysta, który będzie wspierał lokalnie globalną kampanię z okazji święta Dnia Mamy.

O wyjątkowości projektu stanowi właśnie zaproszony do współpracy aktor - Bartek Kasprzykowski, który bardzo rzadko angażuje się w kampanie reklamowe. Tym razem artysta zdecydował się wziąć w nim udział z uwagi na to, że projekt ma znacznie szerszy wymiar i przekaz aniżeli tylko komercyjny.

"Ktoś wymyślił ten dzień, żeby celebrować pamięć, by w ciągłym biegu znaleźć moment na drobny gest, by pokazać wdzięczność za to, że jesteś Mamo" - mówi Bartek Kasprzykowski w specjalnie zrealizowanym na potrzeby kampanii nagraniu.

"Wraz z Bartkiem Kasprzykowskim celebrujemy pamięć o kobietach, którym zawdzięczamy wiele, zależy nam, aby ten dzień był dla nich wyjątkowy" - mówi Katarzyna Mauduit, Marketing Director CEE.

Na tę okoliczność Douglas przygotował specjalną akcję prezentową, oferując swoim klientom wyjątkowe upominki znanych i cenionych marek.
Do wybranych bestsellerowych marek przy zakupie 2 produktów otrzymamy wartościowy prezent tej samej marki – pełnowymiarowy kosmetyk.
Wśród nowości i bestsellerów zapachowych znajdziemy wyjątkowe propozycje perfum i wód toaletowych, aby móc wybrać dla Mamy jej ulubione.
Wiele perfum jest dostępnych w specjalnej ofercie "Superceny" z kartą Douglas Beauty Club.
Dodatkowo znajdziemy również pięknie zapakowane zestawy do pielęgnacji oraz makijażu, a także  zapachy w atrakcyjnych cenach.


"Beauty is… love" - "Piękno jest Tobą!"

Kampania

Video z Bartkiem Kasprzykowskim można zobaczyć na www.douglas.pl
https://www.douglas.pl/pl/c/dzien-mamy/84
oraz w 140 perfumeriach Douglas na ekranach zakasowych oraz na platformach internetowych


Zdjęcia i video film: serwis prasowy Douglas

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES