Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa

<
Gallery image
>
Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 1
<
Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 1Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 2Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 3Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 4Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 5Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 6Hochland - nowa komunikacja wizerunkowa 7
 
>
 
 

4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką.


Pyszny ser niemal każdego umie wprawić w dobry nastrój. Jak to możliwe? Istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny, dzięki czemu ser Hochland potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Ten fakt stał się podstawą najnowszej kampanii wizerunkowej Hochland, która opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera.

W naszej komunikacji, oczywiście z przymrużeniem oka, udowodnimy, że za najsłynniejszymi uśmiechami i radosnymi sytuacjami z popkultury, sztuki i życia stoi… ser. I to ser Hochland! – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska. I dodaje: Opowiemy to wszystko oczami i  językiem dzieci, co daje nam dużą lekkość przekazu i swobodę kreatywną. A co najważniejsze, taki koncept i format reklamy ma duży potencjał na wyróżnienie się w bloku reklamowym i  bycie zapamiętanym przez widzów. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w internecie i  mediach społecznościowych, a także w kinach i na nośnikach DOOH (Digital Out Of Home).

"Na nową komunikację wizerunkową Hochland składa się również specjalna ścieżka dźwiękowa, stworzona w oparciu o analizę marki, jej wartości i styl komunikacji, przygotowana z agencją Massive Music. Brzmienie oraz charakter identyfikacji dźwiękowej marki (sonic branding) odzwierciedla kluczowe wyróżniki marki Hochland takie jak bliskość, zaufanie, uśmiech, rodzinność oraz, oczywiście, pyszny smak. Sam proces tworzenia muzyki i przełożenie atrybutów marki na język dźwięków, instrumentów i melodii był niezwykle interesujący i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów" - opowiada Radosław Jurkowski.


Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland pełna uśmiechu!

4 października obchodzony jest Światowy Dzień Uśmiechu, którego pomysłodawcą był Harvey Ball, autor znanego na całym świecie symbolu żółtej uśmiechniętej buzi, tzw. "smiley face". Ale uśmiechać warto się każdego dnia, tak często, jak to możliwe, bo uśmiech odstresowuje, stymulując wydzielania hormonów szczęścia... podobnie jak ser! Przekonaj się, który wariant Hochland wywołuje na Twojej twarzy największy uśmiech. Może będzie to:

Ser kremowy w krążkach Mixtett? Ten zestaw pysznych kremowych trójkącików to ponadczasowa klasyka, której nie można się oprzeć, ani na kanapce, ani w formie serowej zupy-krem.
Ser kremowy w plastrach Tost? Wyrazisty ser Tost, doskonały w połączeniu z gorącym, chrupiącym pieczywem, nada charakteru każdej zapiekance, grzance, a  nawet pizzy z ananasem!
Ser kremowy w bloczku z szynką? To kremowy ser z  soczystą, kruchą szynką idealnie pasujący do tostów i  grillowanej kanapki z karkówką!
Ser żółty Gouda? To serowy „klasyk”, uwielbiany za swój delikatny, ale charakterystyczny smak. Nieodłączny element śniadaniowego menu wielu z nas.
Ser żółty śmietankowy? Dzięki temu, że ma wyjątkowo łagodny smak i maślany zapach oraz miękką i kremową konsystencję, spodoba się wszystkim członkom rodziny, w tym dzieciakom.
Ser kanapkowy śmietankowy? Jego wyjątkowo kremowa, aksamitna konsystencja i  delikatny smak sprawiają, że ten kremowy serek twarogowy jest podstawą dobrego śniadania.
Ser sałatkowy typu greckiego? Pamiętaj, że sery typu greckiego w kostkach w gotowej zalewie oleju z oliwkami i papryką to doskonała propozycja do sałatki z dodatkiem oliwek.

Spoty nowej kampanii są dostępne tutaj:

https://youtu.be/8aYyrcq_T88
https://www.youtube.com/watch?v=2MXJW6N6fgA


Materiał PR



Autor: Redakcja
Data publikacji: 05-10-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES